.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آگهي دعوت به همکاري در بانک کشاورزي

بانک کشاورزي در نظر دارد بر اساس ضوابط و مقررات استخدامي ، از بين افراد واجد شرايط در مقاطع تحصيلي ليسانس و فوق ليسانس ، نيروي انساني مورد نياز خود را براي مشاغل متصدي امور بانكي و اداري مطابق جدول زير پس از کسب موفقيت در مراحل آزمون کتبي، مصاحبه عمومي و تخصصي ، گزينش و تأئيد معاينات و آزمايشات پزشکي ، بصورت قراردادي تأمين نمايد.

الف ) شرايط عمومي و اختصاصي

1- تابعيت کشور جمهوري اسلامي ايران .
2-التزام به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
3- اعتقاد به دين مبين اسلام و يا يکي از اديان شناخته شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
4-دارا بودن مدرک تحصيلي ليسانس و فوق ليسانس در يکي از رشته هاي حسابداري،علوم بانكي، رايانه،IT ، مهندسي كشاورزي(كليه گرايشها)، علوم اقتصادي(كشاورزي-نظري-بازرگاني)،مديريت (اموربانكي-بازرگاني-مالي)
تبصره 1: داشتن حداقل معدل 12
تبصره 2 : فرزندان معزز شاهد از شرط حداقل معدل معاف مي باشند.
تبصره 3 : صرفاً مدارک تحصيلي موسسات آموزش عالي که مورد تأئيد وزارت علوم،تحقيقات و فناوري مي باشد ملاک عمل قرار خواهند گرفت.
5-دارا بودن کارت پايان خدمت وظيفه يا داشتن برگ معافيت دائم قانوني براي آقايان.
تبصره 1 : تاريخ ترخيص از خدمت وظيفه و يا صدور کارت معافيت قانوني، همچنين تاريخ فراغت از تحصيل کليه داوطلبان ،بايد قبل از تاريخ 27/9/1388 باشد.
تبصره 2 : ادامه مراحل استخدامي دارندگان کارت معافيت دائم پزشکي، در صورت توفيق در مراحل مربوطه پس از تأئيد پزشک معتمد بانک بلامانع خواهد بود.
6-دارا بودن حداقل 20 سال سن تا تاريخ 27/9/1388(متولدين 27/9/1368 به قبل) و حداکثر 28 سال تمام (متولدين 27/9/1360 به بعد)براي دارندگان مدرک تحصيلي ليسانس ، 32 سال تمام (متولدين 27/9/1356 بعد) براي دارندگان مدرک تحصيلي فوق ليسانس .
تبصره 1: در صورت انجام خدمت نظام وظيفه ،مدت خدمت وظيفه به حداکثر سن داوطلبان براي کليه مشاغل افزوده مي گردد.لکن در هر حال سن داوطلب با لحاظ نمودن خدمت وظيفه انجام شده در مقاطع تحصيلي ليسانس و فوق ليسانس به ترتيب نبايد از 30 سال و 34 سال تجاوز نمايد.
تبصره 2 : چنانچه در مراحل استخدامي يا ساير مراحل بعدي مشخص شود که داوطلبي شرايط سني لازم را دارا نبوده است، موضوع استخدام وي منتفي خواهد شد.
7- عدم محکوميت به فساد اخلاقي ، نداشتن سابقه محکوميت و سوء پيشينه کيفري که موجب محروميت از حقوق اجتماعي شده باشد.(با تأييد مراجع ذيصلاح)
8- عدم اشتغال به تحصيل در دانشگاهها و مراکز آموزشي .(چنانچه در مراحل استخدامي يا ساير مراحل بعدي مشخص شود داوطلبي اشتغال به تحصيل دارد و يا با مقطع تحصيلي بالاتر از مقاطع اعلام شده در آزمون شرکت نموده است ، از ادامه مراحل استخدام وي ممانعت بعمل خواهد آمد.)
9- عدم اشتغال به کار رسمي و پيماني و همچنين نداشتن تعهد انجام کار در ساير سازمانها ، موسسات دولتي وابسته به دولت و يا نهادهاي انقلابي .
10-تندرستي و توانايي کامل جسماني و رواني متناسب با كار بانك طبق تشخيص مراجع پزشکي مورد نظر بانک.
11- ايثارگران و خانواده هاي آنان بر اساس قوانين و مقررات مصوب ،از امتيازات مربوط به خود برخوردار خواهند بود.
12- کليه داوطلبان مي بايست بومي و ساكن شهرستان مورد تقاضا باشند .
تبصره 1 : بومي به فردي اطلاق مي شود که محل تولد يا محل صدور شناسنامه يا محل اخذ آخرين مدرک تحصيلي وي در شهرستان مورد نظر باشد و يا حداقل در سه سال گذشته ساکن شهرستان مورد تقاضا بوده باشد.(احراز سه سال سکونت فرد متقاضي پس از انجام تحقيقات ،توسط بانک صورت خواهد پذيرفت.)
تبصره 2 : فرزندان و همسر کارکنان دولت که به تبع انتقال ولي خويش ساکن شهرستان مورد تقاضا در آزمون شده باشند به شرط ارائه گواهي بومي محسوب خواهند شد .
تبصره 3 : محل خدمت داوطلبان توسط بانك تعيين خواهد شد.

ب ) نحوه ثبت نام

1-مراجعه به سايت بانک کشاورزي به نشاني www.agri-bank.com .
2-تکميل فرم تقاضانامه الکترونيکي در سايت مذکور حداکثر تا پايان روز 13/9/1388.
3-ارسال عکس : متقاضيان مي بايست عکس پرسنلي 4×3 خود را با عرض 150 و ارتفاع 200 پيکسل و با فرمت JPG و حجم حداکثر 200 کيلو بايت در رايانه اسکن نموده و آن را در قسمت مربوط در سايت وارد نمايند.
4- متقاضيان واجد شرايط به منظور ثبت نام در آزمون استخدامي مي بايست از تاريخ 2/9/1388 لغايت 13/9/1388 نسبت به واريز مبلغ 000/100 ريال (يكصد هزار ريال) به حساب 372436135 به نام آزمون استخدامي سال 88 (قابل پرداخت در کليه شعب بانک کشاورزي) اقدام و سپس اطلاعات فيش واريزي و ساير موارد (مطابق نمونه نمايش داده شده در سايت فوق) را در قسمت مربوط به پرداخت وجه ثبت نام وارد و نهايتاَ پس از بررسي مجدد صحت اطلاعات درج شده و تأئيد مراتب توسط سايت ، شماره رهگيري خود را جهت پيگيري مراحل بعدي آزمون و دريافت کارت ورود به جلسه اخذ و نزد خويش نگهداري نمايند.
تبصره1 : با توجه به اينکه وجوه ثبت نامي تحت هيچ عنوان قابل استرداد نخواهد بود لذا داوطلبان مي بايست قبل از واريز وجه، جهت اطمينان از واجد شرايط بودن خود به سايت بانک مراجعه و مندرجات آنرا دقيقاً مطالعه نمايند.
تبصره2 : داوطلبان ايثارگر و خانواده هاي آنان از پرداخت 50% هزينه ثبت نام معاف مي باشند.

ج ) تاريخ توزيع و دريافت کارت ورود به جلسه آزمون

1-داوطلبان به منظور اخذ کارت ورود به جلسه آزمون مي بايست از روزهاي 20/9/88 لغايت 25/9/88 به سايت ثبت نام آزمون مراجعه نموده و نسبت به دريافت كارت خود اقدام نمايند.
تبصره 1: داوطلبان به منظور حضور در جلسه آزمون مي بايستي اصل شناسنامه عکسدار يا کارت ملي، شماره رهگيري آزمون و اصل فيش واريزي را به همراه داشته باشند.
تبصره2: داوطلبان به منظور آگاهي از هرگونه تغييرات احتمالي در تاريخ و محل برگزاري آزمون و ... به قسمت خبرنامه سايت مراجعه نمايند.
2- آزمون استخدامي در روز جمعه مورخ 27/9/1388 رأس ساعت 9 صبح برگزار مي گردد.محل برگزاري آزمون به هنگام دريافت كارت ورود به جلسه از سايت آزمون، به اطلاع خواهد رسيد.
تبصره : لازم به ذکر است ، آزمون استخدامي براي متقاضيان اشتغال در مناطق در منطقه جنوب کرمان (براي شهرهاي کهنوج، اسلام آباد، قلعه گنج و منوجان)در شهرستان جيرفت برگزار مي گردد. لذا متقاضيان اشتغال در شهرستانهاي جنوب کرمان مي بايست براي شركت در جلسه آزمون به نشاني مديريتهاي يادشده مراجعه نمايند.

د)تذکرات مهم

1- متقاضيان شرکت در آزمون قبل از واريز وجه، جهت آگاهي از شرايط در نظر گرفته شده شامل: مدرک و رشته تحصيلي، محل مورد تقاضا و ... با مراجعه به سايت در نظر گرفته شده و اطمينان از واجد شرايط بودن نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.
2- ثبت نام زماني تکميل مي باشد که شماره رهگيري از طريق سيستم به متقاضي اعلام گردد.
3- شماره سريال موجود در رسيد فيش واريزي که به وسيله رايانه بر روي آن درج گرديده را در قسمت مربوط به تأئيد پرداخت وجه ثبت نام عيناً وارد نمائيد.
4- چنانچه در هر يک از مراحل استخدام(ثبت نام ، آزمون، مصاحبه، گزينش، معاينات پزشکي ، دوره آموزشي)مشخص شود، داوطلب واجد شرايط اشاره شده در متن آگهي نبوده حتي در صورت توفيق در آزمون و يا هر يک از مراحل استخدام ، ادامه رسيدگي به وضعيت استخدامي و استمرار خدمت وي در بانک منتفي خواهد شد و در اين صورت داوطلب حق هيچگونه اعتراضي را نخواهد داشت.
5- ثبت نام متقاضيان صرفاً از طريق سايت مزبور و به صورت اينترنتي بوده و نيازي به ارسال مدارک نيست.
6- چنانچه مشخص شود داوطلبي با مدرک تحصيلي بالاتر در آزمون مقطع پائين تر شرکت نموده است از استخدام و ادامه اشتغال وي در هر مرحله ممانعت بعمل خواهد آمد.
7- پس از برگزاري آزمون کتبي،تا 2 برابر ظرفيت مورد نياز بانک، نسبت به اعلام اسامي پذيرفته شدگان اقدام مي شود تا پس از انجام ساير مراحل استخدامي نظير مصاحبه،معاينات پزشکي،گزينش و ... قبول شدگان نهايي انتخاب گردند.
8- قبل از واريز وجه ثبت نام لازمست متقاضيان از احراز شرايط خود با مفاد آگهي استخدام اطمينان حاصل نمايند . بديهي است هزينه ثبت نام به هيچ وجه برگشت داده نمي شود.
9- انجام ثبت نام هيچگونه تعهد استخدامي براي بانک ايجاد نمي نمايد.

هـ)مواد آزمون

مواد آزمون براي مقاطع تحصيلي ليسانس و فوق ليسانس به شرح ذيل خواهد بود:
1-عمومي :هوش و اطلاعات عمومي بانكي، زبان انگليسي، رايانه عمومي در حد ICDL ، آمار و رياضي ، آئين نگارش و اصول بازاريابي
2-تخصصي: سئوالات تخصصي متناسب با مدرک و مقطع تحصيلي
داوطلبان محترم مي توانند سئوالات احتمالي خود را با شماره تلفن هاي 81301 و 88287070(مرکز ارتباط سبز بانک کشاورزي)در ميان بگذارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.